Рекламираме виното си в Швейцария, САЩ и Китай
/ брой: 153
Поредната промоционална програма с българско участие - междудържавна програма за промоция на вина в трети страни, е одобрила Европейската комисия, съобщиха от Министерството на земеделието и храните (МЗХ).
Програмата е българо-гръцка и е подадена съвместно от Националната лозаро-винарска камара и гръцката асоциация ENOABE. Целта й е популяризиране на български и гръцки качествени вина на пазарите в Швейцария, САЩ и Китай за срок от три години.
Одобрената промоционална програма е на стойност 4 633 737 евро. Това е втората одобрена промоционална програма за вино и общо седма поред с българско участие. Обект на промоция досега са бяло саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, печена белена капия, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови, качествени вина. Продуктите се рекламират на пазарите в Русия, Китай, Австралия, Бразилия, ОАЕ, САЩ, Швейцария, Украйна, Германия, Испания, Полша и Румъния, като общият бюджет на програмите надхвърля 25 млн. евро.