06 Май 2024понеделник09:36 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ремонти за Гинес

/ брой: 185

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1385

Шофьорите трябва да се движат с не повече от 90 км/ч по магистрала "Тракия" в участъка между Чирпан и Стара Загора, като ограничението е въведено заради неравности по пътя. На "Тракия" заради ремонт на съоръженията при 17-и и 18-и километър в посока Бургас движението е двупосочно в платното за София. Шофьорите трябва да се движат с повишено внимание и в участъка между Ихтиман и тунел "Траянови врата", където също има ограничение на скоростта до 90 км/ч в двете платна. И там настилката е неравна, допълнително се извършва и ремонт. Ремонти има и на моста над река Елшишка при 89-и км на "Тракия". Движението е двупосочно в платното за Пловдив. В момента се ремонтират и четири моста по магистрала "Хемус", като и там движението е затруднено. Това е част от официалната сводка на АПИ, разпространена през почивните дни. Явно, ако има някаква класация за най-злощастни постижения на пътното строителство, българските магистрали спокойно могат да кандидатстват и да вземат някое призово място.
Решението за изграждането на магистрален пръстен у нас е взето преди 54 г. Общо девет са предвидените за изграждане автомагистрали в страната, които би трябвало да ни накарат да се чувстваме като европейци. Без да сме песимисти, фактите показват, че няма да усетим скоро подобно чувство, породено точно от родните пътища. Общата проектна дължина на автомагистралите е близо 1400 км. След повече от половин век в експлоатация са пуснати горе-долу половината. Логично е да мислим, че за да бъдат завършени, ще трябват, ако не пет десетилетия, то поне десетки години. А след това време километрите, изградени в началото, ще трябва да се строят наново. Изобщо очертава се един безкраен градеж на магистрали. Попитали радио Ереван кое е това нещо в България, което бавно се строи и бързо се руши. Сетихте ли се за отговора на радиото.
 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1744

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1711

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1540

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1837

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1999

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1641

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1673

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1909

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1681

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1835

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ