02 Май 2024четвъртък11:00 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Робърт Дауни-младши крачи към промяната

/ брой: 192

автор:Дума

visibility 92

Едно от най-популярните лица на големия екран - Робърт Дауни-младши, участва в оформянето на творческа концепция на кампанията на прочута марка, чийто фокус е промяната. "Change" е пресъздадена чрез уникални интерпретации на акронима HTC. Актьорът е подписал 2-годишен договор с технологичния гигант, който прави смела крачка напред към ново бранд позициониране.
Актуалната платформа ще бъде въведена на три етапа, като се започне с рекламна кампания, обясняваща по забавен начин какво означава HTC за различните хора. Втората фаза акцентира върху иновациите на марката (BlinkFeed, Video Highlights и BoomSound) и това как тя променя облика на мобилната индустрия. Рекламните клипове ще бъдат фокусирани върху това как продуктите на бранда със 17-годишна история помагат на потребителите да внасят промяна в своя живот. Кампанията използва иновативен подход и включва широк спектър от традиционни и дигитални медии.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 570

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 565

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 529

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 564

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 700

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 611

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 544

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 680

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 578

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 631

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ