07 Юли 2025понеделник11:12 ч.

Цена и качество

/ брой: 137

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1044

Ремонтът на магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан завърши в едната посока и участъкът бе пуснат за движение. Вместо това да е повод за радост в отпускарския сезон - пак проблем. Експерти установили, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. Освен това се оказало, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см. Не е ясно кой е виновен - старото или новото ръководство на АПИ, но фактът си е факт.

Обществена тайна е, че от асфалт се краде най-бързо и най-много. И тук възниква големият въпрос - защо сравнително нов магистрален участък е в катастрофално състояние. Отговорът е елементарен. Това е резултатът от сбърканата политика на правителствата на ГЕРБ и вихрещата се корупция в тази област. Разкрития на служебното правителство само доказаха всеизвестната истина. Още през 2011 г. социалистите алармираха в парламента, че тези лотове от аутобана се строят с некачествени материали, че в основата на пътя реално се полага пепел, което ще бъде пагубно при експлоатацията на трасето. Тогава представителите на левицата бяха изкарани едва ли не национални предатели. "Предатели", чиито верни твърдения животът доказва и днес.

Но ако е само нарицателният участък Стара Загора - Чирпан, здраве му кажи. Оказа се, че има селски пътища, за които при управлението на ГЕРБ са плащани над 1 милион лева на километър. Пътен възел "Белокопитово" край Шумен бе силно оскъпен и закъснял. Тунелът в Кресненското дефиле се оказа близо 14 пъти по-скъп от най-дългия тунел в света - Лердалския в Норвегия. "Златна" бе и автомагистрала "Люлин", чиято средна цена стигна 9,6 милиона евро за километър. Това са само няколко примера, които показват порочната практика за усвояване на европейски и национални средства за инфраструктура. С облагодетелстване на фирми, близки до отишлата си власт. Резултатът - хем скъпо, хем некачествено.

Декларациите - в лева, плащаме данъка в евро

автор:Дума

visibility 122

/ брой: 122

Само две безплатни лекарства за деца до 7 години

автор:Дума

visibility 130

/ брой: 122

Между 150 и 200 пожара всеки ден у нас

автор:Дума

visibility 114

/ брой: 122

Терзиев иска платено паркиране и за 15 минути

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 122

Пускат нови 17 км от магистрала "Хемус"

автор:Дума

visibility 145

/ брой: 122

България е увеличила с 2500% износа на ток

автор:Дума

visibility 139

/ брой: 122

Едва 4% от българите предпочитат да пътуват с влак

автор:Дума

visibility 153

/ брой: 122

Евтиният самолетен билет е примамка

автор:Дума

visibility 137

/ брой: 122

ЕС започва спешно складиране на минерали

автор:Дума

visibility 141

/ брой: 122

Гръцки митничари арестувани за рекет

автор:Дума

visibility 140

/ брой: 122

Без телефони в час учениците са "в час"

автор:Дума

visibility 142

/ брой: 122

Накратко

автор:Дума

visibility 116

/ брой: 122

Одисеята БДЖ

автор:Барбара Пейчинова

visibility 94

/ брой: 122

Войната като доминираща тенденция

visibility 137

/ брой: 122

Накъде след еврозоната?

автор:Димитър Събев

visibility 135

/ брой: 122

БСП се върна към своите корени

автор:Александър Симов

visibility 144

/ брой: 122

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ