20 Октомври 2021сряда13:47 ч.

Цена и качество

/ брой: 137

автор:Евгени Гаврилов

visibility 161

Ремонтът на магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан завърши в едната посока и участъкът бе пуснат за движение. Вместо това да е повод за радост в отпускарския сезон - пак проблем. Експерти установили, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. Освен това се оказало, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см. Не е ясно кой е виновен - старото или новото ръководство на АПИ, но фактът си е факт.

Обществена тайна е, че от асфалт се краде най-бързо и най-много. И тук възниква големият въпрос - защо сравнително нов магистрален участък е в катастрофално състояние. Отговорът е елементарен. Това е резултатът от сбърканата политика на правителствата на ГЕРБ и вихрещата се корупция в тази област. Разкрития на служебното правителство само доказаха всеизвестната истина. Още през 2011 г. социалистите алармираха в парламента, че тези лотове от аутобана се строят с некачествени материали, че в основата на пътя реално се полага пепел, което ще бъде пагубно при експлоатацията на трасето. Тогава представителите на левицата бяха изкарани едва ли не национални предатели. "Предатели", чиито верни твърдения животът доказва и днес.

Но ако е само нарицателният участък Стара Загора - Чирпан, здраве му кажи. Оказа се, че има селски пътища, за които при управлението на ГЕРБ са плащани над 1 милион лева на километър. Пътен възел "Белокопитово" край Шумен бе силно оскъпен и закъснял. Тунелът в Кресненското дефиле се оказа близо 14 пъти по-скъп от най-дългия тунел в света - Лердалския в Норвегия. "Златна" бе и автомагистрала "Люлин", чиято средна цена стигна 9,6 милиона евро за километър. Това са само няколко примера, които показват порочната практика за усвояване на европейски и национални средства за инфраструктура. С облагодетелстване на фирми, близки до отишлата си власт. Резултатът - хем скъпо, хем некачествено.

Повишават пътните такси за камионите

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 201

Бизнес и синдикати на общ протест срещу скъпия ток

автор:Дума

visibility 202

/ брой: 201

Правителството ще тегли още 500 млн. заем

автор:Дума

visibility 206

/ брой: 201

Макрон иска шест нови ядрени централи

автор:Дума

visibility 303

/ брой: 201

Опозицията в РСМ води на местния вот

автор:Дума

visibility 228

/ брой: 201

Полша клекна пред Брюксел

автор:Дума

visibility 295

/ брой: 201

Протести в Ливан срещу действията на "Хизбула"

автор:Дума

visibility 189

/ брой: 201

Лечение

автор:Павлета Давидова

visibility 286

/ брой: 201

История от камъчета

автор:Велиана Христова

visibility 286

/ брой: 201

Човек, пълен с добрини

автор:Димитър Копривленски

visibility 291

/ брой: 201

Радев е гарант за промяната

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 201

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ