19 Септември 2025петък11:43 ч.

Цена и качество

/ брой: 137

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1132

Ремонтът на магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан завърши в едната посока и участъкът бе пуснат за движение. Вместо това да е повод за радост в отпускарския сезон - пак проблем. Експерти установили, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. Освен това се оказало, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см. Не е ясно кой е виновен - старото или новото ръководство на АПИ, но фактът си е факт.

Обществена тайна е, че от асфалт се краде най-бързо и най-много. И тук възниква големият въпрос - защо сравнително нов магистрален участък е в катастрофално състояние. Отговорът е елементарен. Това е резултатът от сбърканата политика на правителствата на ГЕРБ и вихрещата се корупция в тази област. Разкрития на служебното правителство само доказаха всеизвестната истина. Още през 2011 г. социалистите алармираха в парламента, че тези лотове от аутобана се строят с некачествени материали, че в основата на пътя реално се полага пепел, което ще бъде пагубно при експлоатацията на трасето. Тогава представителите на левицата бяха изкарани едва ли не национални предатели. "Предатели", чиито верни твърдения животът доказва и днес.

Но ако е само нарицателният участък Стара Загора - Чирпан, здраве му кажи. Оказа се, че има селски пътища, за които при управлението на ГЕРБ са плащани над 1 милион лева на километър. Пътен възел "Белокопитово" край Шумен бе силно оскъпен и закъснял. Тунелът в Кресненското дефиле се оказа близо 14 пъти по-скъп от най-дългия тунел в света - Лердалския в Норвегия. "Златна" бе и автомагистрала "Люлин", чиято средна цена стигна 9,6 милиона евро за километър. Това са само няколко примера, които показват порочната практика за усвояване на европейски и национални средства за инфраструктура. С облагодетелстване на фирми, близки до отишлата си власт. Резултатът - хем скъпо, хем некачествено.

39% от родителите още наказват с шамари

автор:Дума

visibility 5

/ брой: 175

30 нови членове приеха в БСП във Велико Търново

автор:Дума

visibility 6

/ брой: 175

НСО вече няма да вози администрацията на президента

автор:Дума

visibility 6

/ брой: 175

ВКС осъди общината да премести трамвайно трасе

автор:Дума

visibility 7

/ брой: 175

Данъчните декларации за 2025 г. ще се изготвят в левове

автор:Дума

visibility 6

/ брой: 175

Купуваме еднодневна винетка от февруари догодина

автор:Дума

visibility 6

/ брой: 175

Вдигането на ДДС ще удари икономиката най-силно

автор:Дума

visibility 7

/ брой: 175

С 4% намаляват чуждите инвестиции у нас

автор:Дума

visibility 6

/ брой: 175

Национална стачка парализира Франция

автор:Дума

visibility 3

/ брой: 175

Естония няма да затвори границата с Русия

автор:Дума

visibility 7

/ брой: 175

Замразяват заплатите на депутатите в Словакия

автор:Дума

visibility 8

/ брой: 175

Макрон представя доказателства, че съпругата му е жена

автор:Дума

visibility 8

/ брой: 175

Кататония

автор:Александър Симов

visibility 8

/ брой: 175

Стратегия за остаряване

автор:Юрий Борисов

visibility 6

/ брой: 175

Сега ли се сетихте?

visibility 5

/ брой: 175

Непоколебимост по пътя към националния идеал

автор:Дума

visibility 16

/ брой: 175

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ