11 Юли 2025петък09:12 ч.

Цена и качество

/ брой: 137

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1048

Ремонтът на магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан завърши в едната посока и участъкът бе пуснат за движение. Вместо това да е повод за радост в отпускарския сезон - пак проблем. Експерти установили, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. Освен това се оказало, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см. Не е ясно кой е виновен - старото или новото ръководство на АПИ, но фактът си е факт.

Обществена тайна е, че от асфалт се краде най-бързо и най-много. И тук възниква големият въпрос - защо сравнително нов магистрален участък е в катастрофално състояние. Отговорът е елементарен. Това е резултатът от сбърканата политика на правителствата на ГЕРБ и вихрещата се корупция в тази област. Разкрития на служебното правителство само доказаха всеизвестната истина. Още през 2011 г. социалистите алармираха в парламента, че тези лотове от аутобана се строят с некачествени материали, че в основата на пътя реално се полага пепел, което ще бъде пагубно при експлоатацията на трасето. Тогава представителите на левицата бяха изкарани едва ли не национални предатели. "Предатели", чиито верни твърдения животът доказва и днес.

Но ако е само нарицателният участък Стара Загора - Чирпан, здраве му кажи. Оказа се, че има селски пътища, за които при управлението на ГЕРБ са плащани над 1 милион лева на километър. Пътен възел "Белокопитово" край Шумен бе силно оскъпен и закъснял. Тунелът в Кресненското дефиле се оказа близо 14 пъти по-скъп от най-дългия тунел в света - Лердалския в Норвегия. "Златна" бе и автомагистрала "Люлин", чиято средна цена стигна 9,6 милиона евро за километър. Това са само няколко примера, които показват порочната практика за усвояване на европейски и национални средства за инфраструктура. С облагодетелстване на фирми, близки до отишлата си власт. Резултатът - хем скъпо, хем некачествено.

Обиски в енергетиката заради договора с "Боташ"

автор:Дума

visibility 451

/ брой: 125

Въвеждат пълен контрол върху шофьорските курсове

автор:Дума

visibility 462

/ брой: 125

Обявите за работа намаляват

автор:Дума

visibility 382

/ брой: 125

Едва 31% от българите са чували за европроекти

автор:Дума

visibility 418

/ брой: 125

Македонският език отхвърлен в Страсбург

автор:Дума

visibility 472

/ брой: 125

Санчес с мерки против корупцията в Испания

автор:Дума

visibility 467

/ брой: 125

Арестуваха заподозрян за терор в Германия

автор:Дума

visibility 459

/ брой: 125

Единение

автор:Александър Симов

visibility 436

/ брой: 125

За убеждаването

автор:Първан Симеонов

visibility 411

/ брой: 125

Пет препоръки към България от ЕС

автор:Дума

visibility 453

/ брой: 125

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ