17 Май 2024петък13:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Туризмът иска 1% от приходите за реклама

/ брой: 227

автор:Дума

visibility 125

Поне 1% от приходите от туристическия сектор да се разходват ефективно за национална реклама, като средствата се харчат с участието на бизнеса и се управляват от съвет с участието на бранша. За това са настояли от Алианса на туристическата индустрия в България (АТИБ) в поредица от срещи с представители на политическите сили в бъдещия парламент.

От бизнеса предлагат само малка част от предвидените за национална туристическа реклама средства да се дават за имиджово промотиране на България като дестинация, а по-голямата част от рекламния бюджет да се изразходва за стимулиране интереса на туристите и туроператорите към България - чрез субсидии за туроператори, които водят гости с въздушни или сухоземни чартъри, средства за маркетинг и реклама, предоставени за всеки доведен турист, работа с медиите. От АТИБ настояват да се поиска постоянна нотификация от ЕК със срок от поне 2 години за мярката за подпомагане на туроператорите, които водят туристи у нас, чрез субсидии в размер на 35 евро на пристигнал туристи. Както и да се предоставят на туроператорите за маркетинг и реклама на България от 10 до 15 евро на пристигнал турист, независимо с какъв транспорт пристига, ако гостът отседне в хотел или друго място за туристическо настаняване поне седмица. Сред другите идеи на АТИБ е от бюджета за реклама да се плащат минимум 50% от цената за издаваните входящи визи за туристи на основни пазари. Важен приоритет според Алианса е и да се отдели специален бюджет за дигитална реклама на туризма. В момента страната ни е "невидима" като дестинация, а ефективността от подобен бюджет ще е значително по-голяма от отделяния за телевизионни промоционални клипове, подчертават от АТИБ.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 202

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 194

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 221

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 194

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 226

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 222

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 214

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 186

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ