05 Май 2024неделя06:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Удължават договора на "Карат-С" за 15 столични линии

/ брой: 119

автор:Деси Велева

visibility 50

Договорът на частния транспортен оператор "Карат-С", който обслужва 15 автобусни линии в София, все пак ще бъде удължен. Това предложение на зам.-кмета Евгени Крусев бе отхвърлено преди няколко седмици от Столичния общински съвет, но въпреки това отново бе вкарано за разглеждане и присъства в дневния ред за утрешната общинска сесия. Този път докладът бе внесен от общински съветници от ГЕРБ и "Група 5". Единственото различно в двата документа е, че се предлага договорът да бъде удължен не с 2 години, а максимум до 2 години. Идеята е да бъде прекратен в момента, в който общината се сдобие с нови автобуси, за да обслужва освободените от частната фирма линии.
Съветниците от финансовата комисия, които вчера обсъждаха втория доклад, влязоха в спор доколко той е в интерес на гражданите. Според вносителката Ваня Тагарева жителите на район "Панчарево" са настояли на среща частният оператор да продължи да обслужва линиите с новите си автобуси. Другият вносител Симеон Славчев пък изтъкна, че имало редица жалби. На срещуположната позиция застана общинският съветник от БСП Иван Таков, който заяви, че е неприлично за втори път да се внася вече отхвърлен доклад, който е нецелесъобразен и незаконосъобразен. Той поиска становище на "Столичния автотранспорт", от което да стане ясно, дали действително разполага само с 30-годишни автобуси за въпросните линии, както твърдят от ГЕРБ. "Първата ни грижа трябва да е общинският оператор, не частния", категоричен бе Таков. Той отново припомни на управляващите, че не са взели мерки да осигурят нови возила, въпреки че са били наясно за изтичащия договор. Мнозинството съветници в комисията обаче подкрепи доклада и днес той трябва да бъде обсъден и от транспортната комисия.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1427

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1394

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1255

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1448

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1668

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1391

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1375

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1604

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1403

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1538

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ