Високо отличие за Софийската опера
Международният маркетинг конкурс награди авторитетния културен институт за успешно съчетаване на бизнес практиките и артистичните изкуства
/ брой: 80
Емблематичната първа дигитална кампания "CLASSICS are COOL too" на Софийската опера и балет в социалните мрежи предизвика огромен интерес и най-високо отличие в една от най-оспорваните категории за Influencer Marketing на дигиталните "Оскари" IAB MIXX Awards 2022 г. Операта е единствената институция, различна от агенция, отличена в големия Международен маркетинг конкурс, научи ДУМА от първия ни оперен театър. Наградата беше връчена на Христина Станева, заместник-директор на Софийската опера, и Симеона Герджикова, ръководител на дигиталния маркетинг.
През лятото на 2021 г. екипът, работещ по маркетинга и рекламата, започва смел и активен процес по иновиране на маркетинг практиките на операта, който само след няколко месеца води до значителни резултати и множество поздравления. Целта на екипа е все повече да се привлича и вдъхновява младата аудитория, съчетавайки успешните бизнес практики с оперното и балетното изкуство.
Наградите на IAB (Interactive Advertising Bureau) - MIXX Awards Bulgaria, избират най-добрите в интерактивния маркетинг всяка година. Отличията са за дигитален професионализъм, а победителите мотивират целия дигитален бранш и поставят най-новите тенденции в индустрията. The IAB MIXX Awards са приети не само като най-висок показател в целия свят за най-добрите кампании, а като състезание на цялата дигитална индустрия.
Кампанията на Софийската опера и балет беше отличена от изцяло международно жури сред 152 заявки на едни от най-големите брандове и агенции на българския пазар. Наградата носи виcoкa oцeнкa и признание за успешно съчетаване на бизнес практиките и артистичните изкуства на авторитетния културен институт.
Видео от кандидатурата https://youtu.be/GFkgaJVEoZw