19 Май 2024неделя08:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Идва ли краят на БДЖ?

/ брой: 292

автор:Мая Йовановска

visibility 87

Идва ли краят на железницата? Този въпрос все повече си задават синдикати, хиляди работещи в БДЖ, а и огромната армия от хора, които разчитат на железопътния превоз.
Националният превозвач е в тежко състояние не от вчера. Опити за неговото оздравяване правиха няколко ръководства, но сегашното май е решило напълно да ликвидира железницата.
Работещите в БДЖ бяха буквално, по техни думи, настръхнали с идването на новото ръководство. По същество то не е ново, щото на тия същите юнаци вече им бяха сърбали попарата по време на първия кабинет "Борисов" - със съкращенията, опита за продажба на товарните превози и страха, който цареше. Опасенията за черни сценарии отново изплуваха. Преди месец те все още не бяха конкретно заявени, освен това, че замразената по времето на Орешарски процедура за приватизация на товарните превози ще бъде размразена. Нищо, че в момента няма интерес за покупката им и ако се продадат, то ще е вероятно на смешна цена. Вчера напълно лъсна истината какво смятат да правят с БДЖ управляващите. Шефът на холдинга Владимир Владимиров заяви, че ако за следващата година субсидията за БДЖ остане 140 млн. лв., както е записано в проектобюджета, ще бъдат спрени 140 влака и съкратени 1500 служители.
Трудна зима очаква БДЖ, а и 2015 г. няма да е хич лека. И защо ни баламосва Владимиров, като влиза в ролята на доброто ченге, та нали неговите хора са предложили и заложили в бюджета недостатъчно пари.
Дано това не е предизвестеният край на железницата и депутатите приемат предложението за по-висока субсидия на БДЖ. Ако това не стане, дано поне синдикатите, които са готови да спират влакове, успеят и този път да спасят железницата. Или по-точно онова, което е останало от нея.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1133

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1108

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1215

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1134

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1249

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1082

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1299

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1243

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1187

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ