02 Май 2024четвъртък03:50 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

КЗК отхвърли жалбите срещу победителя за летище София

/ брой: 221

автор:Дума

visibility 1268

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) остави без уважение жалбите на четиримата класирани на задни позиции кандидат-концесионери на летище София срещу избора на консорциума "Софт Кънект" за частен оператор на аеропорта. Според антимонополния орган техните претенции са неоснователни, решението обаче може да се обжалва в 14-дневен срок пред тричленен състав на Върховния административен съд. В средата на юли транспортното министерство изненадващо класира на първо място френско-германския консорциум "Софт Кънект", макар предложеното от него годишно концесионно възнаграждения от 24,54 млн. евро да беше третото най-голямо като сума. Техническата оферта обаче получи максималните точки и това натежа в предпочитанията на ведомството. На второ място бе класиран френско-турският консорциум между "Еърпортс де Пари" и "ТАВ Хавалиманларъ Холдинг", който предложи най-високото концесионно възнаграждения от 32,8 млн. евро. 

Трети остана "Фрапорт България" на варненската група "Химимпорт", която държи на концесия летищата в Бургас и Варна. Тяхното също получи максимума технически точки, но обещаното годишно концесионно възнаграждение от 21 млн. евро бе сред най-ниските. Четвърти остана британско-китайският консорциум "Витоша" между летищния оператор "Манчестър Еърпорт Груп" и британското подразделение на китайската "Бейджин Кънстракшън Ейнджиниринг Груп" (BCEG). Тяхната техническа оферта взе сто точки, но предложеното концесионно възнаграждение от едва 19.94 млн. евро бе най-малкото. Позициите на жалбоподателите, предпочетения концесионер и транспортното министерство са били изслушани на заседание на комисията на 14 ноември, а ден по-късно вече решението за оставяне без уважение на исковете, което е 284 страници, е било готово. Вероятно компаниите, чиито жалби са отхвърлени, ще се възползват от възможността да обжалват пред Върховния административен съд решението на КЗК.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 315

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 419

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 402

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 357

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ