28 Март 2024четвъртък19:39 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Лошо, Борисов!

/ брой: 19

автор:Ина Михайлова

visibility 2353

Точно преди избори да ти се счупи метрото - онова, дето си го изградил и само с него се хвалиш! Най-новото, ама и най-кратко използваното метро в света си имаме.

И каква стана тя? Причините за аварията в последно изградения участък били комплексни. Виновни обаче няма. Не, международното положение е виновно. И по-конкретно - плаващи пясъци. Хората в Париж и Санкт Петербург пътуват под вода и нямат проблем с плаващите пясъци. Според експерти други участъци на софийското метро са къде-къде по-тежки, но явно там са вложени повече усилия. Тук нещата май са претупани, за да се прави помпозно откриване, да се режат ленти и да се помпа рейтинг. Милиони, отишли в кофата. Взети от неграмотници от "наши" фирми, учили се как се усвояват средства. Без да се мисли, че става въпрос за критична инфраструктура. 

И сега? Не става тая работа с торба цимент, замазка, кофа латекс и няколко ръце. Ще се дълбае пак, ще се наливат отново едни милиони. Не за хората на София, ще потъват в нечии джобове. А ние, както каза Цвета Караянчева, ще "одим пеша".

Къде е Бойко Борисов да обясни технологията за изграждане на метрото? Неговото. И да разкаже как специалистите може би едва сега са разбрали, че там има плаващи пясъци. Така ли? Че какви проучвания са правили? Ако обаче са знаели за тези пясъци, защо в проблемния участък укрепванията са през 50 метра, а не по-наблизо? 

Целият ремонт щял да бъде за сметка на изпълнителя. Той ли е виновен за случилото се? Никой не казва това. Поне засега. Ако трябва, ще кажат, че от Средиземно море са дошли тези пясъци, само и само да се оправдаят.

Време е всички въпроси да бъдат зададени от прокуратурата. Къде е тя? Ще потърси ли отговорност за безхаберието, немърливостта и разхищението на милиони?

Иначе, от Столичната община набързо извадиха нов проект, сигурно за нови милиони, които скоростно ще потеглят към нечии джобове. Нали избори идват. А метрото Му е счупено. И пътищата Му се свличат. Лошо, Борисов! Прецакват те!

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ