05 Май 2024неделя15:02 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Лошо, Борисов!

/ брой: 19

автор:Ина Михайлова

visibility 2470

Точно преди избори да ти се счупи метрото - онова, дето си го изградил и само с него се хвалиш! Най-новото, ама и най-кратко използваното метро в света си имаме.

И каква стана тя? Причините за аварията в последно изградения участък били комплексни. Виновни обаче няма. Не, международното положение е виновно. И по-конкретно - плаващи пясъци. Хората в Париж и Санкт Петербург пътуват под вода и нямат проблем с плаващите пясъци. Според експерти други участъци на софийското метро са къде-къде по-тежки, но явно там са вложени повече усилия. Тук нещата май са претупани, за да се прави помпозно откриване, да се режат ленти и да се помпа рейтинг. Милиони, отишли в кофата. Взети от неграмотници от "наши" фирми, учили се как се усвояват средства. Без да се мисли, че става въпрос за критична инфраструктура. 

И сега? Не става тая работа с торба цимент, замазка, кофа латекс и няколко ръце. Ще се дълбае пак, ще се наливат отново едни милиони. Не за хората на София, ще потъват в нечии джобове. А ние, както каза Цвета Караянчева, ще "одим пеша".

Къде е Бойко Борисов да обясни технологията за изграждане на метрото? Неговото. И да разкаже как специалистите може би едва сега са разбрали, че там има плаващи пясъци. Така ли? Че какви проучвания са правили? Ако обаче са знаели за тези пясъци, защо в проблемния участък укрепванията са през 50 метра, а не по-наблизо? 

Целият ремонт щял да бъде за сметка на изпълнителя. Той ли е виновен за случилото се? Никой не казва това. Поне засега. Ако трябва, ще кажат, че от Средиземно море са дошли тези пясъци, само и само да се оправдаят.

Време е всички въпроси да бъдат зададени от прокуратурата. Къде е тя? Ще потърси ли отговорност за безхаберието, немърливостта и разхищението на милиони?

Иначе, от Столичната община набързо извадиха нов проект, сигурно за нови милиони, които скоростно ще потеглят към нечии джобове. Нали избори идват. А метрото Му е счупено. И пътищата Му се свличат. Лошо, Борисов! Прецакват те!

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1600

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1576

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1427

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1696

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1836

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1520

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1534

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1770

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1544

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1690

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ