02 Май 2024четвъртък03:26 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Потребителските жалби - директно за Брюксел

/ брой: 24

автор:Дума

visibility 29

Всички жалби на потребители вече ще влизат в обща база данни, която отива директно в Еврокомисията в Брюксел. Комисията за защита на потребителите ще се включи в огромната информационна система. От институцията уточниха, че влизането в системата не е задължително, защото е "препоръка, не регламент", но страната ни е взела решение да участва.
В огромния масив от информация се вкарват всички жалби на потребители, като те са разделени по сектори. Всеки, който има достъп до системата, ще вижда ясно жалбите, както и кой се е оплакал. До момента данни са въвели Испания, Чехия, Белгия, Унгария, Италия, Полша, Литва и Малта.
Базата данни е необходима, за да се засили диалога между потребители и бизнес, за да се обърне внимание на проблемите. Тя трябва да е и индикатор за вътрешния пазар, за процесите в него, обясниха пред Дартс нюз от КЗП.
Според данни на Комисията за защита на потребителите българинът се жалва най-много от мобилните оператори. 14% от всичките 17 736 сигнали, постъпили в институцията, са от ужилени потребители на мобилни услуги. Най-често българите се оплакват от начислени суми по фактури за ползвани услуги. Следват проблемите при преносимостта на номера от мрежата на един оператор към друг, невъзможност за предсрочно прекратяване на сключени срочни договори заради некачествени услуги. Българи са подавали жалби и за некоректно сключени договори със съмнение за измама.
Нашенците са се оплаквали и от некачествени битови електроуреди, като това са 12% от жалбите, а 4% са за некачествени туристически услуги.
За декември 2012 и януари тази година има едва 26 жалби заради завишени цени на сметките за парното, но те са препратени към Министерството на икономиката, който е компетентен по този вид оплаквания.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 315

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 419

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 402

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 357

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ