Разкриха най-споделяните стикери във вайбър у нас
/ брой: 15
Най-споделяните стикери в интернет приложението за съобщения и разговори Viber (вайбър) бяха разкрити на пресконференция на ръководни кадри на компанията Rakuten. Прочутата реплика от известната българска комедия "Опасен чар" - "Лошо, Седларов, лошо", се радва на най-голяма популярност.
Според представените данни вайбър е най-използваното приложение за комуникация в България, държейки над 90% пазарен дял. През 2021 г. през апликацията са осъществени близо 530 милиона обаждания в страната, изпратени са 13 милиарда съобщения. Продължителността на разговорите между потребителите у нас през изминалата година е била внушителните около 50 милиона часа. Според данните на компанията 11% е ръстът в броя на обажданията и изпратените съобщения за изминалата година спрямо 2020-а.
700 милиона стикера са си разменили българските потребители, също така са били създадени около 2 милиона Viber lenses (филтри за добавена реалност), които бяха представени на пазара през есента на 2021 г. Потребителите в България са използвали приложението най-интензивно по време на популярни национални празници, Нова година, Св. Валентин и 8 март.