06 Май 2024понеделник00:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Рязането на лентата за „Струма” се отлага

Управляващите признаха провала си за най-скъпата и сложна част от магистралата

/ брой: 10

автор:Дума

visibility 1745

България отлага изграждането на последния участък от магистрала "Струма" при Кресненското дефиле. Според официално съобщение на Агенция "Пътна инфраструктура" страната ни няма да търси европейско финансиране за лот 3.2 и затова оттегля апликационната форма за проекта. Именно за този участък през есента на миналата година гръмна скандал. Тогава стана ясно, че България се е опитала да заблуди Брюксел, за да си осигури еврофинансиране на проекта. Всичко лъсна в края на октомври миналата година, когато изтече информация за официално писмо от Европейската комисия във връзка с апликационната форма за финансирането на участъка. Става въпрос за писмо на Генерална дирекция "Градско и регионално развитие" на Европейската комисия до Галина Василева, директор на дирекция "Координация на програми и проекти" в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС). Големите проблеми, които Брюксел видя за лот 3.2 на АМ "Струма", бяха следните - липсата на ОВОС за този проект и това, че българските власти предвиждат 7 тунела в участъка на Кресненското дефиле, а ОВОС има за само 5. Всъщност в писмото Брюксел излага тезата, че през Кресненското дефиле няма нужда да има магистрала, а обикновен път, защото интензивността на отсечката е много далеч от тези на АМ "Тракия" и АМ "Хемус" - между 4 и 2 пъти по-малко за денонощие (12 200 автомобила през Кресна: 28 230 автомобила по "Хемус" между София и Ботевград: 42 641 автомобила по АМ "Тракия" между София и Пловдив). ЕК смята и, че България не е защитила в достатъчна степен необходимостта през Кресна да минава магистрала, както и че тя ще има много завои заради естеството на терена, което ще доведе до повишена опасност от катастрофи. 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1679

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1656

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1495

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1781

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1940

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1599

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1625

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1855

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1624

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1777

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ