20 Април 2024събота03:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Страстта към интернет пречи на образованието

Близо четвърт от учениците признават, че са онлайн най-малко 4 часа на ден

/ брой: 12

автор:Дума

visibility 352

Изследвания, проведени в Университета на Суонси и Миланския университет, показват, че студентите, които използват прекомерно цифрови технологии, са по-слабо мотивирани да напредват в обучението си и са по-притеснени на тестовете. Този ефект се влошава от засиленото чувство на самота, предизвикано от прекомерното използване на цифрови технологии.

В проучването участваха 285, записани на редица курсове, свързани със здравето. Изследването откри отрицателна връзка между зависимостта от интернет и мотивацията за учене. Студентите, които признават за по-голямо време, прекарвано в глобалната мрежа, са затруднени да организират продуктивно времето си за подготовка и бяха по-разтревожени от предстоящите изпити. Проучването установи също, че пристрастяването към интернет е свързано със самотата и тя затруднява способността за учене.

Около 25% от учениците съобщават, че прекарват поне четири часа на ден онлайн, като останалите посочват, че времето, посветено на глобалната мрежа, е между един до три часа дневно. Основните приложения на интернет, които студентите използват, са социалните платформи (40%) и търсенето на информация (30%).

Пристрастяването към новите технологии е свързано с повишеното чувство за самота. Резултатите показват, че тя от своя страна сериозно затруднява ученето. Изследването предполага, че самотата играе голяма роля в положителните нагласи към академичния живот изобщо. По-лошите социални взаимодействия, за които се знае, че са свързани с интернет пристрастяване, влошават самотата и влияят върху мотивацията за включване към образователната среда.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ