Търсенето на домашни маски се е увеличило с 233 на сто
/ брой: 216
Търсенето на маски за лице от типа "направи си сам" се е увеличило с 233%, разкрива проучване на Euromonitor. Данните показват също, че продажбите на козметика за вкъщи пък са нараснали със 115 на сто по време на пандемията. Това предполага, че все по-голям брой потребители използват времето си у дома, за да се грижат за кожата си. Според изследването 41% от хората по света употребяват домашно приготвени продукти всеки месец, като най-популярни са почистващите за лице.
Друго скорошно проучване сочи, че повече от половината потребители (от мъжки и женски пол) предпочитат да купуват артикули за грижа за кожата, които са класифицирани като натурални или органични. Изследване показва също, че потребителите стават все по-скептични, когато става въпрос за информацията от етикетите върху "чистите" продукти за красота.
Две трети от жените, по-точно 61%, искат по-голяма прозрачност при етикетирането на "чистите" продукти за красота - да не са били тествани върху животни е на първо място в съзнанието на потребителите (62 на сто). Само 1% от жените разчитат на рекламата на марката, за да се информират за чистата козметика или съставките на продуктите, докато 69 на сто намират информация за съставките в гугъл и чрез ревюта на продукти.