19 Май 2024неделя17:02 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Продукти от типа "направи си сам" се използват от 41% от хората

Търсенето на домашни маски се е увеличило с 233 на сто

/ брой: 216

автор:Дума

visibility 156

Търсенето на маски за лице от типа "направи си сам" се е увеличило с 233%, разкрива проучване на Euromonitor. Данните показват също, че продажбите на козметика за вкъщи пък са нараснали със 115 на сто по време на пандемията. Това предполага, че все по-голям брой потребители използват времето си у дома, за да се грижат за кожата си. Според изследването 41% от хората по света употребяват домашно приготвени продукти всеки месец, като най-популярни са почистващите за лице.

Друго скорошно проучване сочи, че повече от половината потребители (от мъжки и женски пол) предпочитат да купуват артикули за грижа за кожата, които са класифицирани като натурални или органични. Изследване показва също, че потребителите стават все по-скептични, когато става въпрос за информацията от етикетите върху "чистите" продукти за красота.

Две трети от жените, по-точно 61%, искат по-голяма прозрачност при етикетирането на "чистите" продукти за красота - да не са били тествани върху животни е на първо място в съзнанието на потребителите (62 на сто). Само 1% от жените разчитат на рекламата на марката, за да се информират за чистата козметика или съставките на продуктите, докато 69 на сто намират информация за съставките в гугъл и чрез ревюта на продукти.

 

 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1352

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1295

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1324

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1443

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1359

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1464

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1287

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1559

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1538

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1479

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ