06 Май 2024понеделник07:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Идва ли краят на БДЖ?

/ брой: 292

автор:Мая Йовановска

visibility 82

Идва ли краят на железницата? Този въпрос все повече си задават синдикати, хиляди работещи в БДЖ, а и огромната армия от хора, които разчитат на железопътния превоз.
Националният превозвач е в тежко състояние не от вчера. Опити за неговото оздравяване правиха няколко ръководства, но сегашното май е решило напълно да ликвидира железницата.
Работещите в БДЖ бяха буквално, по техни думи, настръхнали с идването на новото ръководство. По същество то не е ново, щото на тия същите юнаци вече им бяха сърбали попарата по време на първия кабинет "Борисов" - със съкращенията, опита за продажба на товарните превози и страха, който цареше. Опасенията за черни сценарии отново изплуваха. Преди месец те все още не бяха конкретно заявени, освен това, че замразената по времето на Орешарски процедура за приватизация на товарните превози ще бъде размразена. Нищо, че в момента няма интерес за покупката им и ако се продадат, то ще е вероятно на смешна цена. Вчера напълно лъсна истината какво смятат да правят с БДЖ управляващите. Шефът на холдинга Владимир Владимиров заяви, че ако за следващата година субсидията за БДЖ остане 140 млн. лв., както е записано в проектобюджета, ще бъдат спрени 140 влака и съкратени 1500 служители.
Трудна зима очаква БДЖ, а и 2015 г. няма да е хич лека. И защо ни баламосва Владимиров, като влиза в ролята на доброто ченге, та нали неговите хора са предложили и заложили в бюджета недостатъчно пари.
Дано това не е предизвестеният край на железницата и депутатите приемат предложението за по-висока субсидия на БДЖ. Ако това не стане, дано поне синдикатите, които са готови да спират влакове, успеят и този път да спасят железницата. Или по-точно онова, което е останало от нея.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1744

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1711

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1540

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1837

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1999

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1641

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1673

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1909

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1681

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1835

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ